26.8.10

Konkurence

Začněme obecně: konkurence je v dnešním světě hodně. Vlastně je o konkurenci všechno. O naši pozornost denně soupeří tisíce vjemů, zpráv. Spousta činností se pere o naši přízeň. Blogování, vaření, učení, kamarádění, běhání, válení se a zewling. Nejokatější je ten souboj na internetu. Ve virtuálním světě touží po své dávce klikanců snad každý. Nejen provozovatelé inzerce, profesionálních serverů, ale v neposlední řadě i bloggeři (až na mne samozřejmě, já píšu pro sebe a vůbec).

Inu, stalo se, že na svět přišel zase nový. Blog. Kamarádka Stáňa (se kterou jsem dneska zrušila kafe, protože nemám čas) je novinářka, člověk by tudíž řekl, že má psaní dost, a ono ne, ne, že bych psala složitá souvětí, kterým sama nerozumím, možná ze mne bude nový Jiří Přibáň, se rozhodla a založila si také blůžek. Jmenuje se Stuff Pecková Likes a já mu přeji spoustu zajímavých postů, nákliků a lajků.

P.S. Diplomka se chýlí ke konci, jsem ráda.

Žádné komentáře: